آیکون واتساپ

آشنایی با میز تراشکاری

میز تراشکاری چیست؟|شرکت معرف ابزار تنها وارد کننده ی محصولات میزتراشکاری ورتکس در ایران میباشد.شرکت معرف ابزار تنها نماینده ی رسمی برند ورتکس در ایران میباشد.شما صنعتگران عزیز میتوانید با تماس با مشاوران مجرب ما بهترین محصولات را دریافت نمایید. برند نام آشنای ورتکس از بهترین متریال برخورددار است.
به گیره دومحور که برای قرارگرفتن و مهارکردن قطعه تراشکاری میباشد میزصلیبی ورتکس VERTEXمیگویند.میزصلیبی شیارهای تی شکل دارد که در این شیارها مهره های تی شکل قرار گرفته ،آنگاه قطعه تراشکار به واسطه ی کیت رو بند نگه داشته شده است و تکان نمیخورند، این میزصلیبی ورتکس ساخت کشور تایوان بوده است.
میز صلیبی دارای دو غربیلک و یا سه غربیلک میباشد که ازآنها برای هدایت میز به سمت طولی،عمقی و عرضی استفاده میشود ولی میزهای صلیبی هم هستند که فقط دارای یک غربیلک برای حرکت طولی دارد و همچنین از این میز های صلیبی برای سوراخ کردن دریل رادیان و فرزکاری و برای ماشین های CNC نیز استفاده میشود.
درصنعت میز صلیبی را به اسم های گیره دومحور،میزمتحرک تراشکاری و گیره متحرک نیز میشناسند و همچنین یکی از مهم ترین و اصلی ترین معیارآن برای انتخابش دارا بودن از دقت بالا به هنگام سوراخکاری و تراشکاری میباشد و میتوان گفت که خوشبختانه این میز صلیبی ورتکسVERTEXدارای کیفیت و دقت بسیار خوب و بالایی میباشد.میز تراشکاری
این میزها یکی از محبوب ترین ابزار ها در صنعت میباشد و ریل ها آن طوری درست شده اند که از حرکت و تکون خوردن و لغزش ناگهانی جلوگیری میکند .استفاده از میزصلیبی ،باعث میشود سوراخ کاری با دریل دقت ظرافت و دقت بالایی داشته باشد چون چرخش غربیلک های طولی و عرضی این میزها به نسبت زیادتری به حرکت های میز درست شده است.
برای استعلام قیمت میز صلیبی ورتکس، دریل ستونی یا میز صلیبی ،میز صلیبی جابر، و میز صلیبی بزرگ، قیمت میز صلیبی ساخت میز صلیبی ،میز صلیبی اتوما، تولید کننده میز صلیبی با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید و از خدمات ما بهره مند شوید


TEL : 02188000970
Fax :
Email: info [at] mtcotools.com
طراحی سایت و سئو: نانوتجارت

برند ورتکس
فروشگاه معرف ابزار

شرکت معرف ابزار عرضه کننده انواع ابزار آلات صنعتی و با فعالیت کاملا تخصصی در زمینه ابزار آلات تراشکاری و براده برداری شامل انواع فرز ، انواع مته، انواع گردبر، انواع کفتراش، سه نظام و چهار نظام، انواع هلدر .معرف ابزار نماینده رسمی ورتکس تایوان . فروش و واردات ابزار ورتکس اصلی تایوان با گارانتی و ضمانت اصلی شرکتی . فروش گیره هیدرولیک VERTEX ورتکس و فروش سه نظام تراش VERTEX ورتکس و فروش ابزار تراش VERTEX ورتکس و دریافت کاتالوگ گیره هیدرولیک VERTEX ورتکس و دریافت کاتالوگ اصلی ورتکس تایوان . شرکت معرف ابزار تنها نماینده ورتکس اصلی تایوان در ایران میباشد . تامین انواع ابزار ورتکس vertex و دریافت کاتالوگ محصولات ورتکس vertex در فروشگاه معرف ابزار .

© Copy right 2024 | تمامی حقوق متعلق به شرکت معرف ابزار می باشد